23. 3. 2020   PhDr. Vojtěch Bednář

Současná pandemie koronaviru má zásadní dopad na firmy bez ohledu na obor. Vítězem se stane ten, kdo krizi překoná věcně, organizovaně a spořádaně. Přinášíme vám přehled toho, co potřebujete vědět pro práci s lidmi v kritické situaci.

Současná situace není jednoduchá. Probíhající pandemie ovlivňuje všechny firmy, ruší plány, přepisuje strategie, komplikuje projekty. Právě nyní, více než kdy jindy, platí, že předpokladem úspěchu i samotného přežití je kvalitní a správná práce s lidmi.

Manažeři řeší řadu nepříjemných situací. Musí zabezpečit své lidi, zajistit ochranné pomůcky, často samotnou možnost pracovat. Protože otázkám, jak pracovat s lidmi v obdobných nepříjemných situacích se dlouhodobě věnujeme,  rádi vám nabídneme naši pomoc.  Přečtěte si následující články:


První pomoc při krizi v týmu

Co dělat, když lidé nepracují, jak by měli, ale přesto nutně potřebujeme, aby pracovali. Co dělat, když se lidé bojí, když nezvládají, jsou přetíženi a pod stresem.


Vedoucí jako vzor

V náročných situacích, víc než kdy jindy, potřebují lidé oporu ve svém vedoucím. Musí být nejen nositelem jistot a informací, ale také nositelem hodnot a vzorem, jak k událostem, které se kolem nás dějí, přistupovat. Ukázat příkladem, že když o sebe budeme dbát navzájem, budeme se chránit a táhnout za jeden provaz, tak můžeme zvládnout i aktuální situaci. 


Jak připravit personál na krizi

Zatím je to v pořádku, ale vy víte, že brzy nebude? Jak připravit lidi na nastávající krizi, co udělat, aby byli v optimální kondici?


Význam vztahů v kolektivu

Vztahy v týmu nebo kolektivu jsou nyní důležitější než kdykoli dříve. Proč jsou podstatné, jak na ně a na co dát pozor?


Jak zvládnout osobní krizi

Jste na tom špatně, ale přesto musíte pracovat s lidmi? Co udělat proto, abyste zvládli svou osobní krizi a mohli být nadále platným manažerem?


Pamatujte, že krize tříbí lídry. Epidemie přejde, za několik týdnů nebo měsíců nepříjemná opatření povolí a život se začne vracet do normálu. Jak se zachováte nyní, však bude mít bezprostřední důsledky na to, co se bude dít pak. Správný manažer – lídr by i tváří v tvář nepříznivé situaci měl za všech okolností zachovat klid a ukazovat ostatním směr.

Pokud v současné situaci potřebujete poradit, jak pracovat s lidmi, jak jim komunikovat ne vždy příjemné věci, jak je udržet pod kontrolou a stimulovat, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme.

Přihlásit odběr na LinkedIn

PhDr. Vojtěch Bednář

PhDr. Vojtěch Bednář

Specializuji se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Pracuji s manažery a vedoucími pracovníky na všech úrovních a pomáhám jim pracovat s lidmi. Efektivně, smysluplně a přátelsky.

více o autorovi
články autora

Mgr. Petr Hlušička

Mgr. Petr Hlušička

Odborný psycholog zabývající se především aplikovanou psychologií v oblasti lidských zdrojů.

více o autorovi
články autora

PhDr. Jan Drahoňovský

PhDr. Jan Drahoňovský

Psychologické poradenství v rámci firmy i osobního života, školení, semináře

Témata: Komunikační pasti a bariéry, přesilové hry a manipulace, stresové zatížení, propojení práce a osobního života, existenciální dilemata apod.

více o autorovi
články autora

Mgr. Jakub Oliva, LL.M.

Mgr. Jakub Oliva, LL.M.

Jako advokát s výlučnou specializací na pracovní právo jsem s našimi klienty absolvoval nespočetně kontrol ze strany inspekce práce, stejně tak jako mám za sebou nepřeberná jednání s odborovými organizacemi a soudní řízení týkající se pracovního práva (pracovní úrazy, nemoci z povolání, odstupné, neplatné výpovědi a okamžitá zrušení, spory z kolektivních smluv, diskriminace, náhrada škody aj.).

více o autorovi
články autora


© 2024 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520

Today 166

Yesterday 283

Week 1708

Month 2094

All 32814

Currently are 37 guests and no members online

Kubik-Rubik Joomla! Extensions