Nejnovější články

Lidé se stěžují na „špatnou komunikaci“

10. 12. 2018   PhDr. Vojtěch Bednář

Provedli jsme výzkum mezi zaměstnanci, ze kterého vyplynulo, že si stěžují na „špatnou komunikaci“. Tušili jsme něco podobného, ale teď nevíme co to znamená, ani co s tím máme dělat. Naše firma má přeci firemní zpravodaj a nástěnky…

Teambuilding

3. 12. 2018   Mgr. Petr Hlušička

Teambuilding je poměrně často realizovaný „benefit“ a to i díky aktuálnímu stavu ekonomiky. Firmy a její zaměstnanci se nyní potýkají se zvýšenou zátěží a často i s navyšováním počtu zaměstnanců. S tím je spojená potřeba podpořit vztahy a vazby směrem ke firmě, ale i mezi zaměstnanci. Podívejme se na to, jaké má dopady a co zohledňovat.

Jak zvýšit angažovanost

26. 11. 2018   PhDr. Vojtěch Bednář

Snažíme se zvýšit angažovanost našich zaměstnanců do vybraných aktivit, zjednodušeně řečeno bychom rádi, aby „dělali věci navíc“. Investujeme do odměn pro ty, kteří navíc pracují, ale je tyto odměny fungují jen dočasně a vždy se „chytí“ jen omezené množství zaměstnanců.

Knihy

Image
Image
Image
Image

Odborníci Firemního sociologa

Image

PhDr. Vojtěch Bednář

Sociolog, konzulant vedení a firemní komunikace, lektor a spisovatel

Image

PhDr. Jan Drahoňovský

Psychologické poradenství v rámci firmy i osobního života, školení, semináře

Image

Mgr. Petr Hlušička

Odborný psycholog zabývající se především aplikovanou psychologií v oblasti lidských zdrojů.


© 2018 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520