11. 3. 2013 PhDr. Jan Drahoňovský
Správně pochválit druhého není žádné malé umění. Ale při správném zvládnutí můžeme dokázat mnohé. Pochvala především funguje jako motivační činitel a lidé jsou pro ni ochotni pro ni dělat mnohem víc, než by dělali pro peníze (což ovšem nikdo otevřeně nepřizná). Pojďme se podívat, na co si dát pozor, abychom si zbytečně nenaběhli.
11. 3. 2013 Mgr. Petr Hlušička
Využitím AC můžeme zkvalitnit výběr vhodných kandidátů na specifické pozice. Tuto metodu sice nelze použít vždy, ale ve vhodné situaci nám ušetří spoustu prostředků a zajistí nám vyšší potenciál lidského kapitálu. Díky čemu je ale vlastně tak výhodná?
4. 3. 2013 PhDr. Vojtěch Bednář
Otevřený konflikt či hádka podřízených je nepříjemná situace, a výzva pro každého vedoucího pracovníka. CO si počít, když už nastane, na čí stranu bychom se měli dát? A máme hájit slabšího?
25. 2. 2013 Mgr. Petr Hlušička
Pokud zaměstnanci nejsou motivovaní, tak dosahují mnohem nižších výkonů, než kterých jsou schopni. Můžeme mít tedy sebekvalitnější pracovníky, do kterých investujeme mnoho zdrojů a úsilí, ale pokud je nedokážeme správným způsobem motivovat, tak je vše zbytečné.
18. 2. 2013 PhDr. Jan Drahoňovský
Jistě to znáte moc dobře. Někdy se ploužíte jako mátohy a každý úkon jen sebeméně připomínající práci je pro vás jako přenášet horu. A přece dobře víte, že jste schopni za práci zabrat a vykonat mnohé. Proč to tedy najednou nejde? Lenivost je poměrně univerzální problém, přesto se o něm mluví nesnadno. Vždyť každý víme, že stačí říci stop výmluvám a pustit se do toho. Jenže převést to do praxe jednoduché není.
18. 2. 2013 Tomáš Menšík
O personálním marketingu se hovoří poměrně často. Je to téma zmiňované za různých HR konferencích, seminářích, v diskuzních fórech. Často je personální marketing zmiňován v souvislosti s budováním značky zaměstnavatele – Employer Branding. Situace je ale trochu podobná té kolem kdysi nejhledanějšího světového teroristy nebo manželky poručíka Colomba: mluví se o nich, ale pořádně je nikdo neviděl. Mnoho firem tvrdí, že jej systematicky aplikují v praxi, ale opak je na první pohled pravdou. Jak to tedy s tím personálním marketingem je?
18. 2. 2013 Mgr. Petr Hlušička
Vedoucí pracovníci se od sebe v mnohém odlišují. Každý člověk je jiný. Stejně tak vedoucí mají svůj oblíbený či naučený přístup ve vztahu k podřízeným. Existuje mnoho způsobů jak tyto styly vedení lidí od sebe rozlišovat. A pro každý styl existují také doporučení, kdy a v jaké situaci je který vhodný.
11. 2. 2013 PhDr. Jan Drahoňovský
Náš mysl s námi občas dělá nepěkné věci. V jednu chvíli jsme schopni brilantně vyřešit složitý technický problém, a jen o pár minut později uděláme něco, nad čím zůstává rozum stát. Prohlédnout iracionalitu některých vnitřních přesvědčení není zpravidla jednoduché (protože jsou tak samozřejmé). Ovšem, pokud je rozumově přehodnotíte, dlouhodobě vyhráváte mnohem víc, než kdybyste zůstali u pohodlných lží.
4. 2. 2013 PhDr. Vojtěch Bednář
Sociální síť Facebook má v české republice takřka čtyři miliony uživatelů. Co dělat, když, když si nás chce na Facebooku „přidat“ náš podřízený? A co to vlastně znamená?
4. 2. 2013 PhDr. Jan Drahoňovský
„Co je v domě, není pro mě.“ Říkával možná váš dědeček a jistě věděl, proč. Ne, že by se lidé na pracovištích nepárovali a nemohlo z toho být dokonce spokojené manželství. Pro některé vytížené lidi je to prakticky jediné seznamovací „korzo“. Jenže…
Pro více informací nás kontaktujte na adrese vojtech.bednar@firemni-sociolog.cz nebo telefonním čísle 731 782 385. Rádi s vámi probereme vaše potřeby a možnosti jejich naplnění.
Today 257
Yesterday 360
Week 2154
Month 7473
All 15781
Currently are 140 guests and no members online