• About us
  • Články

    Výzkum: Koronavirová krize pohledem personálního managementu

    6. 4. 2020   PhDr. Vojtěch Bednář

    Jak vnímají manažeři současnou krizi z pohledu práce s lidmi? Co je největší výzva a největší problém? Jaké negativní a pozitivní důsledky má koronavirus a opatření proti němu na chování zaměstnanců? Věnujte nám čas a zúčastněte se našeho výzkumu.

    Psychologická doporučení

    30. 3. 2020   Mgr. Petr Hlušička

    Aktuální situace je v mnoha ohledech mimořádná a je zcela přirozené, že se v ní my i lidé kolem nás mohou cítit ve stresu a pod tlakem. Protože nejsme schopni danou situaci změnit, tak to nejlepší, co s tím můžeme dělat, je uvědomovat si fakta, nepopírat naše pocity a adekvátním způsobem se odreagovat. Následující doporučení nám v tom mohou pomoci.

    První pomoc v pandemické krizi

    23. 3. 2020   PhDr. Vojtěch Bednář

    Současná pandemie koronaviru má zásadní dopad na firmy bez ohledu na obor. Vítězem se stane ten, kdo krizi překoná věcně, organizovaně a spořádaně. Přinášíme vám přehled toho, co potřebujete vědět pro práci s lidmi v kritické situaci.

    Vedení týmu v zátěžové situaci

    16. 3. 2020   Mgr. Petr Hlušička

    Vedení týmu v zátěžové situaci má specifika v tom, co by měl vedoucí v těchto okamžicích poskytovat svým lidem. Pokud se navíc jedná o situaci, která může mít širší souvislosti a dopady i mimo firmu, tak bychom měli umět pracovat s možnými vlivy na naše podřízené.

    Kolik času by měl manažer věnovat svým podřízeným?

    9. 3. 2020   PhDr. Vojtěch Bednář

    Otázku z titulku tohoto článku si klade téměř každý, kdo ze své profese zodpovídá za podřízené. Kolik času věnovat „lidem“? Nemyslí se tím jejich úkolování a běžná komunikace na práci, ale vedení. Zpětná vazba, práce na rozvoji. Může na to existovat návod?

    Rozvoj liniového managementu – cesta k uplatnění strategií

    2. 3. 2020   PhDr. Vojtěch Bednář

    Jedna z otázek, se kterou se setkáváme opakovaně a ve firmách napříč spektrem oborů činnosti i velikostí, je, proč se přes veškerou snahu nedaří prosazovat přijaté plány a firemní strategie napříč celou organizací. Jednou z odpovědí je, že zanedbáváme nejnižší, tj. liniový management.

    Personální audit

    24. 2. 2020   Mgr. Petr Hlušička

    Nejcennější hodnotou každé společnosti jsou její vlastní lidé, protože pouze oni mohou vykonávat mnohdy náročné operace, poskytovat služby či tvořit. Zároveň je ale důležité, aby i z hlediska nákladů a fungování byl dobře nastavený systém a procesy, včetně vhodně vybraných pracovníků s odpovídající kvalifikací a správně využitými kapacitami. Takto naladit celou organizaci Vám může pomoci právě personální audit a modelování procesů.

    Jak prosadit novou strategii

    17. 2. 2020   PhDr. Vojtěch Bednář

    Čeká vás nová strategie, ale zaměstnanci se staví na odpor? Obáváte se, že nejnovější vize vašeho managementu nenarazí na úrodnou půdu? Chystají se změny, které půjdou proti srsti zaměstnanců? Základem úspěchu je zachovat klid.

    3 tipy pro nového projektového manažera

    10. 2. 2020   Mgr. Petr Hlušička

    Role projektového manažera má na rozdíl od role standardního vedoucího několik specifik, která mohou dotyčnému manažerovi komplikovat práci, pokud na ně nebude brát ohled.

    Jak na výběrová řízení - Inzerát

    27. 1. 2020   Mgr. Petr Hlušička

    Výběrová řízení ve většině společností realizuje specialista nebo člověk se zkušenostmi. Jak ale postupovat v okamžiku, kdy takového člověka nemáme a zároveň s výběry zaměstnanců nemáme zkušenost.


    © 2024 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520

    Today 315

    Yesterday 360

    Week 2212

    Month 7531

    All 15839

    Currently are 225 guests and no members online

    Kubik-Rubik Joomla! Extensions