• About us
  • 8. 1. 2018   Mgr. Petr Hlušička

    Na začátku Nového roku si lidé dávají předsevzetí a mají tendenci dávat si rozhodnutí, kterými výrazně změní či posunou aktuální stav. Co je dobré si uvědomit a jak můžete postupovat?

     

     

    Velká řada lidí, v tomto období, přemýšlí co změnit a stanovují si cíle, a to jak v osobní tak pracovní oblasti. Před změnami a úpravami v nadcházejícím období je ale důležité nejdříve dotáhnout projekty a uzavřít úkoly z předchozího roku. To na nás má samo o sobě motivační účinek a zároveň pocit dobře odvedené práce. S tím začněte než se pustíte dál.

    Uzavřete předchozí úkoly

    Začnete s čistým stolem. Pokud máte svůj seznam úkolů, tak se pusťte do jeho finalizace. Projděte si bod po bodu, ať můžete čelit novým výzvám s klidem a pocitem dobře odvedené práce.

    Revidujte své nástroje plánování

    Posuďte a zvažte jestli váš plánovací kalendář či systém úkolů je dostatečně přehledný a systematický. Zda nevyužijte např. lepší propojení úkolů s kalendářem, které vám poskytne vhodnější podporu a oporu při jejich řešení.

    Postupná náročnost

    Nezadávejte si pro začátek úkoly a cíle, které by měli příliš velkou náročnost. Počítejte s postupným zvyšováním laťky a obtížnosti. Pro začátek si můžete dát úkol, který bude dobře viditelný a relativně snadno realizovatelný. Bude fungovat jako dobrý motivační start.

    Hodně úspěchů v Novém roce.

     

    Přihlásit odběr na LinkedIn

    PhDr. Vojtěch Bednář

    PhDr. Vojtěch Bednář

    Specializuji se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Pracuji s manažery a vedoucími pracovníky na všech úrovních a pomáhám jim pracovat s lidmi. Efektivně, smysluplně a přátelsky.

    více o autorovi
    články autora

    Mgr. Petr Hlušička

    Mgr. Petr Hlušička

    Odborný psycholog zabývající se především aplikovanou psychologií v oblasti lidských zdrojů.

    více o autorovi
    články autora

    PhDr. Jan Drahoňovský

    PhDr. Jan Drahoňovský

    Psychologické poradenství v rámci firmy i osobního života, školení, semináře

    Témata: Komunikační pasti a bariéry, přesilové hry a manipulace, stresové zatížení, propojení práce a osobního života, existenciální dilemata apod.

    více o autorovi
    články autora

    Mgr. Jakub Oliva, LL.M.

    Mgr. Jakub Oliva, LL.M.

    Jako advokát s výlučnou specializací na pracovní právo jsem s našimi klienty absolvoval nespočetně kontrol ze strany inspekce práce, stejně tak jako mám za sebou nepřeberná jednání s odborovými organizacemi a soudní řízení týkající se pracovního práva (pracovní úrazy, nemoci z povolání, odstupné, neplatné výpovědi a okamžitá zrušení, spory z kolektivních smluv, diskriminace, náhrada škody aj.).

    více o autorovi
    články autora


    © 2024 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520

    Today 340

    Yesterday 360

    Week 2237

    Month 7556

    All 15864

    Currently are 83 guests and no members online

    Kubik-Rubik Joomla! Extensions