2. 6. 2014 PhDr. Jan Drahoňovský
Minule jsme se shodli, že úkoly a kroky k nim je třeba zaznamenat do nějakého systému. Jen málo jsme si řekli k tomu, jak konkrétně by takový systém mohl vypadat. Dokonalý systém ve skutečnosti neexistuje a nikdo vás jej ani nemůže naučit, protože velmi záleží na podstatě vaší práce. Budete si muset sami najít takový systém, který je šitý přímo na míru vaším podmínkám a vaší osobnosti.
26. 5. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Zadávat úkoly je povinností každého manažera, ale není to něco, co by šlo zvládnout snadno a bez obtíží. V našem dnešním videu se dozvíte, jak na to. Tedy alespoň v několika jednoduchých tipech
19. 5. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Pavel je svědomitý, spolehlivý člověk, má ale problém. Neustále totiž nadřízeným donáší na své kolegy. Tu, že se ztratil nástroj, tu, že se něco neudělalo tak, jak mělo, tu zase, že byli o pět minut déle na obědě. Začíná být nesnesitelný.
12. 5. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Pokud chceme, aby naše firma nezůstala jen naše v tom smyslu, že jakmile jednu odejdeme, přestane bez nás existovat, měli bychom s dostatečným předstihem začít pracovat na člověku, který jí od nás dokáže převzít. Není to jednoduché.
12. 5. 2014 Mgr. Petr Hlušička
Na neverbální komunikaci nejčastěji nahlížíme tak, že se jedná o další úroveň, kterou působíme na naše okolí a naopak. Opomíjeným faktem je to, že naše neverbální komunikace ovlivňuje i nás samotné.
5. 5. 2014 PhDr. Jan Drahoňovský
Minule jsme si ukázali, jak přistupovat k problémům, a zjistili jsme, že z problémů nám zpravidla vyvstávají úkoly, které jsou navíc rozdělené do dílčích kroků. To by samo o sobě nezpůsobovalo potíže, nebýt jedné věci - naší omezené mentální kapacity.
28. 4. 2014 Mgr. Petr Hlušička
Tento typ konfliktu může být velmi destruktivní a snadno se může dostat do negativní spirály, kdy může generovat další komplikace. Vždy ale závisí na přístupu zúčastněných stran. Pokud dokážete konstruktivně komunikovat se všemi zaangažovanými osobami, umíte pracovat s procesem řešení konfliktu, tak můžete naopak z těchto situací vytěžit pozitivní dopady.
22. 4. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Také byste někdy rádi pracovali „Po Americku“? V Americe je vše větší, lepší, výkonnější, dokonalejší, tak proč nezačít dělat věci přesně tak, jak to dělají Američané s vírou, že pak nám bude mnohem lépe.
14. 4. 2014 Mgr. Petr Hlušička
Klient si po setkání se zaměstnanci neodnáší pouze informace o produktech a službách, ale především celkový dojem, který je utvářen mimo jiné způsobem jakým s ním zaměstnanec komunikoval, jak se choval a působil.
14. 4. 2014 PhDr. Vojtěch Bednář
Přichází doba, kdy zaměstnanci žádají o změnu podmínek a často také zvýšení platu? Jak správně reagovat? Jak zaměstnanci odpovědět, a na co si dát pozor? To, a další, se dozvíte v našem novém videu.
Pro více informací nás kontaktujte na adrese vojtech.bednar@firemni-sociolog.cz nebo telefonním čísle 731 782 385. Rádi s vámi probereme vaše potřeby a možnosti jejich naplnění.
Today 279
Yesterday 360
Week 2176
Month 7495
All 15803
Currently are 60 guests and no members online