• About us
  • Články

    Jak zkrotit čas - část VII (Týdenní seznamy úkolů)

    2. 6. 2014   PhDr. Jan Drahoňovský

    Minule jsme se shodli, že úkoly a kroky k nim je třeba zaznamenat do nějakého systému. Jen málo jsme si řekli k tomu, jak konkrétně by takový systém mohl vypadat. Dokonalý systém ve skutečnosti neexistuje a nikdo vás jej ani nemůže naučit, protože velmi záleží na podstatě vaší práce. Budete si muset sami najít takový systém, který je šitý přímo na míru vaším podmínkám a vaší osobnosti.

    VIDEO: Jak správně zadat úkol?

    26. 5. 2014   PhDr. Vojtěch Bednář

    Zadávat úkoly je povinností každého manažera, ale není to něco, co by šlo zvládnout snadno a bez obtíží. V našem dnešním videu se dozvíte, jak na to. Tedy alespoň v několika jednoduchých tipech

    Řešíme donašeče

    19. 5. 2014   PhDr. Vojtěch Bednář

    Pavel je svědomitý, spolehlivý člověk, má ale problém. Neustále totiž nadřízeným donáší na své kolegy. Tu, že se ztratil nástroj, tu, že se něco neudělalo tak, jak mělo, tu zase, že byli o pět minut déle na obědě. Začíná být nesnesitelný.

    PROBLÉM: Vychováváme nástupce

    12. 5. 2014   PhDr. Vojtěch Bednář

    Pokud chceme, aby naše firma nezůstala jen naše v tom smyslu, že jakmile jednu odejdeme, přestane bez nás existovat, měli bychom s dostatečným předstihem začít pracovat na člověku, který jí od nás dokáže převzít. Není to jednoduché.

    Neverbální řeč našeho těla

    12. 5. 2014   Mgr. Petr Hlušička

    Na neverbální komunikaci nejčastěji nahlížíme tak, že se jedná o další úroveň, kterou působíme na naše okolí a naopak. Opomíjeným faktem je to, že naše neverbální komunikace ovlivňuje i nás samotné.

    Jak zkrotit čas - část VI (Jak zaznamenávat úkoly)

    5. 5. 2014   PhDr. Jan Drahoňovský

    Minule jsme si ukázali, jak přistupovat k problémům, a zjistili jsme, že z problémů nám zpravidla vyvstávají úkoly, které jsou navíc rozdělené do dílčích kroků. To by samo o sobě nezpůsobovalo potíže, nebýt jedné věci - naší omezené mentální kapacity.

    Konflikt se zaměstnancem

    28. 4. 2014   Mgr. Petr Hlušička

    Tento typ konfliktu může být velmi destruktivní a snadno se může dostat do negativní spirály, kdy může generovat další komplikace. Vždy ale závisí na přístupu zúčastněných stran. Pokud dokážete konstruktivně komunikovat se všemi zaangažovanými osobami, umíte pracovat s procesem řešení konfliktu, tak můžete naopak z těchto situací vytěžit pozitivní dopady.

    PŘÍPADOVÁ STUDIE: Budeme pracovat po Americku!

    22. 4. 2014   PhDr. Vojtěch Bednář

    Také byste někdy rádi pracovali „Po Americku“? V Americe je vše větší, lepší, výkonnější, dokonalejší, tak proč nezačít dělat věci přesně tak, jak to dělají Američané s vírou, že pak nám bude mnohem lépe.

    Přístup zaměstnanců

    14. 4. 2014   Mgr. Petr Hlušička

    Klient si po setkání se zaměstnanci neodnáší pouze informace o produktech a službách, ale především celkový dojem, který je utvářen mimo jiné způsobem jakým s ním zaměstnanec komunikoval, jak se choval a působil.

     

    VIDEO: Co dělat, když chtějí zvýšení platu?

    14. 4. 2014   PhDr. Vojtěch Bednář

    Přichází doba, kdy zaměstnanci žádají o změnu podmínek a často také zvýšení platu? Jak správně reagovat? Jak zaměstnanci odpovědět, a na co si dát pozor? To, a další, se dozvíte v našem novém videu.


    © 2024 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520

    Today 279

    Yesterday 360

    Week 2176

    Month 7495

    All 15803

    Currently are 60 guests and no members online

    Kubik-Rubik Joomla! Extensions