Zlobí vás váš vedoucí, či manažer? Máte problém vycházet se šéfem? Jste šéf, a nevíte, proč s vámi lidé špatně vycházejí? Rádi byste vylepšili vztahy se šéfem, anebo jste šéf a chcete vědět, jakými problémy trápíte své podřízené?
Dozvíte se, jak myslí šéf, a jak podřízený. Ukážeme, jak se představy šéfa o podřízeném liší od představ podřízeného o šéfovi. Na jasných, srozumitelných a přehledných příkladech si vysvětlíme
Kniha obsahuje mnoho konkrétních situací z konkrétních firem, podaných přehledně, přístupně a tak, aby to nebyla akademická příručka, ale reálně použitelná pomoc. Vychází z naší praxe a z praxe našich kolegů – konzultantů, z reálných problémů, které řeší reální lidé v reálných firmách. To vše v české firemní kultuře.
Knihu Jak vyjít se svým šéfem si můžete koupit zde v nakladatelství Grada, které je jejím vydavatelem.
Více informací o našich dalších knihách najdete zde
Zaujaly vás naše knihy? Velmi rádi vám pomůžeme s vašimi problémy. Naučíme vás pracovat s lidmi, naučíme vás je motivovat a efektivně řídit, ukážeme vám, jak na to. Objednejte si náš poradenský program
Více informací na tel. 731 782 385 a e-mailu vojtech.bednar@firemni-sociolog.cz
Jsme tvůrci vlastních diagnostických metod. Umíme změřit a přesně popsat potenciál jedince k tomu, aby byl vedoucím pracovníkem a rozpoznat možná riziková místa. Umíme zjistit stav atmosféry ve vaší firmě, a stanovit příčiny problémů. Dokážeme rozpoznat slabá místa v komunikaci, zdroje konfliktů, problémové pracovníky, chybné chování manažerů, a řadu dalších situací.
Kromě toho používáme řadu dalších metod, převážně vlastních, ale také prověřených psychodiagnostických nástrojů a technik. Naše výstupy jsou
a diskrétní. Máte-li zájem, na jejich základě vám rádi nabídneme odborné poradenství a školení pro vaše zaměstnance, které vám připravíme přesně na míru.
Další informace Vám rádi poskytneme, a všechny otázky odpovíme na e-mailové adrese vojtech.bednar@firemni-sociolog.cz a telefonním čísle 731 782 385.
stáhnout produktový list (PDF)
Paušální služby jsou určeny managementu, podnikatelům a vedoucím pracovníkům, kteří potřebují průběžně rozvíjet své dovednosti v oblasti sociální komunikace a vedení lidí a vyžadují trvalou podporu při řešení problémů. Zahrnují možnost komunikace s konzultanty portálu Firemní sociolog, podpory při řešení problémů a stimulaci vlastního rozvoje. Jsou poskytovány za stejných podmínek, jako standardní poradenské služby; jejich obchodní model je založen na paušálních platbách, které umožňují čerpat daný rozsah služeb.
Firemní sociolog nabízí následující paušální balíčky služeb:
Cena balíčku: 4 000 Kč
Cena balíčku: 8 000 Kč
Cena balíčku: 26 000 Kč
Činnosti nad rámec balíčků podléhají standardním modelům Firemního sociologa. Paušální služby je možné objednat jednorázově, nebo formou měsíčního předplatného na předem dané období. Klientům kteří od nás odeberou jinou službu (poradenský den, či školení) nabízíme jednorázově balíček 1 na jeden měsíc zadarmo.
Pro objednání balíčku nás kontaktujte na e-mailové adrese kontakt@firemni-sociolog.cz nebo telefonním čísle 603 343 831
Odborné poradenství Firemního sociologa je založeno na dvou základních modelech. Z nich vybíráme podle aktuální situace a potřeb klienta. Tyto modely jsou:
V praxi někdy mezi oběma modely přecházíme; z podpory při řešení konkrétního problému se stává podpora rozvoje a naopak, poté, co je ukončena intenzivní fáze spolupráce na rozvoji pomáháme s konkrétními problémy, záleží vždy na reálných potřebách klienta.
Poradenské služby jsou založeny na komunikaci mezi klientem a poradcem, případně poradci. Komunikace se vede osobně a také pomocí technických prostředků. Klientům jsme k dispozici na e-mailu, telefonu a pomocí online nástrojů dle jejich volby.
Úkolem poradce je analyzovat potřeby klienta a v rámci své kompetence nabízet klientovi takové postupy a řešení, které s největší pravděpodobností vedou k jejich naplnění. Poradce je odbornou podporou klienta, veškerá rozhodnutí, stejně jako zodpovědnost leží vždy na bedrech klienta. Poradce nikdy nesmí klienta manipulovat, nesmí mu nabízet postupy či řešení, která by pro něj mohla být negativní a u nejednoznačných jej vždy musí seznámit s možnými důsledky. Poradce musí klientovi vysvětlovat souvislosti jevů, se kterými se stýká, avšak tak, aby klienta nezahltil informacemi, které bezprostředně nepotřebuje. Poradce klientovi poskytuje efektivní, prakticky použitelné informace, postupy, tipy a nástroje pro správné vedení. Zároveň dbá na to, aby v souvislosti s jeho prací nemohla vznikat újma jiným lidem, nebo organizacím.
Spolupráce je vedena na základě úkolů a preferencí domlouvaných operativně mezi klientem a poradcem. O každé schůzce (a komunikaci) se vede zápis, zadávání úkolů, výkonných kroků a jejich plnění se eviduje – na přání klienta z důvodu zachování důvěrnosti je možné evidenci výrazně omezit. Evidence je kdykoli dostupná klientovi (kromě interních poznámek poradce a komunikace mezi poradci v případě, že jich na klientovi spolupracuje více). Poradce je klientovi k dispozici osobně na předem definovaných komunikačních kanálech.
Základem obchodního modelu Firemního sociologa je platba za poradenské dny – tedy dny práce poradce. Jeden poradenský den standardně zahrnuje 5 hodin činnosti Reálně je to někdy více, většinou však o málo méně. Cena se stanovuje paušálně, neúčtují se náklady na cestovné, materiál, pomůcky, komunikační prostředky atd. Cena za poradenský den se určuje individuálně dle typu klienta a náročnosti spolupráce po projednání s klientem před začátkem činnosti. Standardně jde o 15 000 - 20 000 Kč za jeden poradenský den. U činností, které jsou časově kratší než pracovní den poradce se cena určuje poměrnou částkou, kde účtovaným minimem je jedna hodina se zaokrouhlením nahoru (např. 25 minut práce je účtováno jako 1 hodina za cenu odpovídající 1/5 ceny poradenského dne). U činností které jsou časově náročnější, ale méně intenzivní se naopak adekvátně snižuje základ za poradenský den (např. 2 hodiny nenáročné činnosti při 1/2 hodnotě odpovídá 1 hodině běžného poradenského dne). O tom, která činnost je méně náročná rozhoduje zásadně poradce. V případě, že jsou v rámci poradenské činnosti u klienta prováděny výzkumy nebo analýzy, jsou placeny zvlášť s tím, že jejich cena (složená z přípravy, provedení, materiálů, licenčních nákladů apod.) je s klientem zásadně konzultována předem a musí být schválena.
Veškeré platby poradcům Firemního sociologa probíhají zásadně bezhotovostně na základě vystavené faktury. Faktury mají splatnost 15 dnů, v případě rozdílných firemních procesů klienta lze domluvit splatnost jinou. Faktura je vystavena vždy na základě výkazu poradenských činností, který dostane klient k odsouhlasení, a až poté, co s ním i s účtovanou částkou vyjádří souhlas. V případě prodlení klienta ve splacení faktury v délce delší než 5 pracovních dnů spolupráce končí.
Výkaz poradenských činností je klientům zasílán v případě podpory s řešením konkrétního problému poté, co je záležitost z pohledu poradce uzavřena, respektive poté, co poradce vykonal svou službu, u dlouhodobé spolupráce na základě domluvy, většinou v intervalech 1 nebo 3 měsíce (podle intenzity práce ze strany Firemního sociologa). Poradce je povinen klienta informovat o obchodním modelu i o očekávaných nákladech na spolupráci předtím, než začne se samotnou poradenskou činností.
Firemní sociolog má implementován standardní proces pro vzájemné vyhodnocení spolupráce poradce a klienta, které probíhá u krátkodobé spolupráce současně s výkazem činností a fakturací, u dlouhodobé průběžně. Cílem hodnocení je nastavit takové parametry spolupráce, které přinášejí maximální užitek klientovi. Hodnocení je také základem pro fakturaci, Firemní sociolog účtuje pouze takové služby, se kterými je klient spokojen.Vyhodnocujeme kvalitu komunikace, naplňování potřeby klienta, kompetence poradce a také schopnosti klienta přijímat poradenské služby.
Při poradenské činnosti se řídíme jednoduchými etickými normami, které ale zásadně a důsledně uplatňujeme. Jsou to:
Z těchto zásad nikdy neslevíme a není-li to v rámci práce pro konkrétního klienta možné, na spolupráci s omluvou rezignujeme.
Jak vyplývá z informací výše, jednou ze základních hodnot našich služeb podpory managementu je diskrétnost. Z tohoto důvodu nejsme schopni zde poskytovat přímé reference. Pokud jste na tento server zavítali na základě doporučení některého z našich stávajících klientů, je to pro nás čest a pro vás záruka kvality naší práce. Pokud jste nás našli při hledání řešení svého problému, orientujte se, prosím, dle našich článků, postupů a případových studí, které (po nezbytném očištění o konkrétní údaje a změně tak, aby nebylo možné je zpětně identifikovat) vycházejí z naší konkrétní praxe.
Řada situací a problémů nemůže být vyřešena za pomocí jedné služby nebo produktu. Proto svým klientům vytváříme specifické kombinace služeb s vysokou mírou odbornosti a přidané hodnoty dle jejich potřeb. Služby na míru zahrnují kombinace:
Všechny tyto služby jsou realizovány s cílem dosžení synergického výsledku pro klienta. Přes jejich komplexitu jsou individuální služby poskytovány vždy na bázi srozumitelného a předvídatelného obchodního modelu s jasnou kontrolou nákladů na straně klienta, s pravidelným vyhodnocováním, poskytováním zpětné vazby a reportováním jednotlivých služeb.
Individuální kombinace služeb vzniká většinou jako výsledek analýzy potřeb zpracované v rámci odborného poradenství.
Máte-li zájem o naše služby, problém, se kterým vám můžeme pomoci, otázku nebo potřebujete-li zpracovat nabídku, můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese kontakt@firemni-sociolog.cz, nebo na telefonním čísle 603 343 831.
Jsme kvalitní, fundovaní a srozumitelní lektoři - odborníci (o nás). Ovládáme teorii, rozumíme praxi. Připravíme pro vás jednorázový seminář i manažerskou akademii v oblasti komunikace, řízení, motivování a práce s podřízenými.
Mezi nejoblíbenější témata našich seminářů patří:
(další témata a informace naleznete zde, rádi připravíme školení přesně dle vašich potřeb)
Naše kurzy jsou určeny vedoucím pracovníkům od mistrů a vedoucí týmů po střední a vyšší management. Pokud vás zajímá některé z témat, ale nemáte skupinu, pro kterou můžete objednat školení, rádi vás jím provedeme osobně formou poradenského dne. Pokud nevíte, co přesně potřebujete, připravíme pro vaše zaměstnance i týmy komplexní diagnostiku.
Další informace vám rádi poskytneme na telefonním čísle 731 782 385 a e-mailu vojtech.bednar@firemni-sociolog.cz
Kurzy vedeme formou workshopů a praktických interaktivních přednášek. Dozvíte se mnoho užitečných tipů a osvědčených postupů, příkladů z praxe napříč obory i okolnostmi. Kdykoli nám můžete skočit do řeči, rádi odpovíme na jakoukoli otázku. Většina našich školení nevyžaduje žádnou předchozí přípravu. Všechny jsou vyhodnoceny našim vlastním hodnotícím nástrojem.
Pusťte si video: Co dělat, žádá-li zaměstnanec o zvýšení platu? (Vojtěch Bednář)
Pro více informací nás kontaktujte na adrese vojtech.bednar@firemni-sociolog.cz nebo telefonním čísle 731 782 385. Rádi s vámi probereme vaše potřeby a možnosti jejich naplnění.
Today 309
Yesterday 360
Week 2206
Month 7525
All 15833
Currently are 75 guests and no members online