Problémy

Existují situace při vedení a managementu lidí, které se v různých podobách opakují, a které tudíž tvoří nejběžnější problémové okruhy řízení vztahů ve firmách. Na této stránce najdete popisy některých z těchto problémů a nástin jejich možného řešení. Všechny informace jsou poskytovány bez záruky a výlučně jako možnosti postupu pro inspiraci a pro úvahu. Problémy průběžně aktualizujeme a přidáváme další.

 

Konfliktní zákazník

25. 6. 2018 | PhDr. Vojtěch Bednář

 

Specialisté z našeho týmu jsou pravidelně vysíláni k zákazníkům, aby tam spolupracovali na realizaci zakázek. Náš klíčový zákazník je ale bohužel dost konfliktní a lidem se tam nechce.

 

celý článek

Výběr zástupce manažera

16. 4. 2018 | PhDr. Vojtěch Bednář

„Jsem vedoucí pracovník zodpovědný za dvacetičlenný tým odborníků. V dohledné době budu muset být několik měsíců mimo pracoviště. Funkce se nechci vzdát, a nemám oficiálního zástupce. Koho vybrat?“

celý článek

Přetahování zaměstnanců konkurencí

18. 12. 2017 | PhDr. Vojtěch Bednář

Naši firmu trápí úbytek zaměstnanců. Způsobuje ho „konkurence“. Nejsou z oboru, ale sídli několik kilometrů od nás a tím jak rostou se snaží přetahovat naše lidi, zejména kvalifikované dělníky. Nabízejí finanční bonusy dokonce i těm, kteří přivedou nové síly. Jsme z toho nešťastní…

celý článek

Trvalé dočasné opatření

13. 2. 2017 | PhDr. Vojtěch Bednář

Říká se, že je máloco trvalejšího, než dočasné opatření. Co udělat s organizačním opatřením, které mělo být provizoriem a místo toho se z něj stal ustálený stav?

celý článek

Řešíme donašeče

6. 2. 2017 | PhDr. Vojtěch Bednář

Situace kdy máme zaměstnance, který věnuje mnoho času a úsilí tomu, aby sledoval nedostatky druhých a pak na ně „donášel“ nadřízenému může rozvrátit celý tým. Jak se s tímto člověkem vypořádat?

celý článek